Jag kan inte blogga...

Jag är alldeles för mätt.. phu.
Maken bjöd på middag och jag tog massor med gott. haha. Han låg ju lite på minus efter helgen.. men börjar jobba sig tillbaka. Mera sånt.  Jag är en bortskämd flicka ,, jag erkänner det!! OCH jag älskar det!  HA sådetså.
Idag kom jag hem i hyfsad tid efter en värdering här i krokarna. Lovade tillockmed att lämna in värderingen på länsförsäkringar bank.. snäll som  man är. (ok jag ska ändå dig) Skatteverket bjuder på information för mäklare på torsdag, och då har jag bjudit in mig själv på lunch i falun dessutom. Fast just nu känns det inte som om jag nånsin kommer få i mig mer mat. suck jag som skulle bli smal och vacker igen. LR hur.. Det där med beach 2008 har lixom redan gått i stöpet. men nångång under 2000talet borde det väl bli av kan man hoppas.
Jag pallrade mig iväg til stallet och kom upp på hästen redan kl 18,, måste vara rekord. Men sen hände det grejjer.. när jag gick hem från ridhuset hade det fastnat en hästtransport i backen igen. Händer ofta!! men den här stog på trekvarten och hästarna var inte riktigt nöjda med det. Min jävla skithäst tyckte det var skit lattjo och passade på att bocka o stegra sig som en idiot när han fick chansen. han är normalt lugnet själv.. men nu har han säkert en gnutta överskottsenergi och då tar han varje chans han får att studsa runt.
Hästarna baxades ut ur transporten och den ena hade gjort sig illa ordentligt på ett ben och det blev veterinärbesök och troligen en övernattning i vika strand. Nåja värre ställe kan man väl hamna på.. Hoppas verkligen att det ordnar upp sig med hästapållen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0