Kan väl lika gärna blogga nurå

när jag ändå sitter här.. Tråkigt men sant. Hade planerat massor med nytta idag men det sket sig eftersom mats blev blixtinkallad till ett JÄTTEviktigt älgtramsmöte.. åhh 
Jaja jag har uppdaterat mina datorer med nya MSN och alla windowsuppdateringarna och samtidigt redigerat bilder och tillverkat två nya skivor med gamla favoriter.. återkommer till dom senare.
Men nu lite tramsande. Golfklubborna kommer om nån vecka. Min bag specialbeställdes direkt från Ping nämligen för att matcha klubborna. HAHA typiskt inte min ide ANNNNAAAAA.. tack så mycket ;-) Men den skulle ju absolut vara orange.. ähhh
Min dag har varit rätt jobbig för nån släng av höstdepression har visst gjort sig påmind.. jobbigt. Och i samma stund osm jag skriver  detta så går denna sång igång o då vet jag inte nån som kan vara deppad.. LR??

Det här kan faktiskt vara den i särklass sämsta eurovisonsången någonsin .. Eller möjligtvis efter Österrikes Alf Poier .. den var inte heller bra,, men rolig.
Undrar dock nu vart jag har fått den här låten ifrån från början.  Men kul är den ändå.

Under kvällen så jag har iaf lyssnat på massor med gamla godingar och kommit på att man så fort glömmer bort riktigt bra låtar. Undrar om det är lixom ett max antal låtar som får plats i hjärnan på en o samma gång. Jag får lov att gå igenom arkivet med jämna mellanrum för att uppdatera mig själv.
För nån månad sen så fick jag en säck med cd skivor av mats som jag inte har ens gått igenom än, säkert massor med bra skivor. Men jag har ju allt idatorn.

Några låtar som jag inser att jag har saknat är Carlene Carter och Nikelback. fick lov att lyssna lite på dom ikväll.

Nu kom mats hem efter hårda förhandlingar. om älgpass och andra intressanta saker. Hua

Jag sitter och njuter av musik i högtalarna.  Men dom börjar bli lite trötta så jag har önskat mig nya i julklapp av maken. Z2300 är likvärdiga dom jag har men snyggare och antagligen bärttre. Då kan jag dra på ännu mer än nu! Tur man inte har några grannar.

Annars är jag ännu mer deppad över att min fina audi på nätet är borta!! Buää nu kan jag inte sitta och torrglo på den heller som mats säger hela tiden. Mitt enda hopp står nu till att jag har nån hemlig beundrare som har köpt den och tänker komma med en schysst överraskning.. NOG..
Men, men, golfklubbor snart här,, golfsäsong sååå långt borta.. deprimerande !! JAA

nu till en film igen..

Mattes knähund på barstolen


Nu har jag gjort rätt mycket med ingenting.. lite bilder här som är resultatet av kvällen också. Stilstudie från FRK..




 Nu skiter jag idet här och går i säng.. Natti

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag lovar att du inte kommer att ångra dig när du går där med din fina orangefärgade bag med matchande klubbor! :-D

2007-11-13 @ 08:50:00
URL: http://www.luna1000.blogg.se
Postat av: Anonym

Hojhoj! Ja va fa....... tog bilen vägen , jag vet,i nufferbo så klart! he he he tog delar så klart ha ha MVH Tok Fan he he.

2007-11-13 @ 19:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0