00:05 gott folk..

Har ägnat sista två timmarna åt packningen.. javisst somnade gott på soffan framför nån B film. Men fick också ett ryck och började städa frysboxarna.. Stolt ägare till tre stycken. Så jag tog mig ut i garaget i nattlinne.. brrr och plockade in allt älgkött och flästkkött som jag har helt glömt bort men nu behöver jag knappast titta åt charkdisken i vinter. passade på att rensa frysen på kantareller.. har för mycket helt enkelt så gott folk 450 g x 20 påsar skänkes mot fraktkostnaden.. hehe nu åker det ut.. Plockade sånna enorma mängder för två år sedan, och nästan liika mycket i år.. mer än jag gör av med. Men i år tog jag mitt förnuft till fånga och skänkte bort massor. Förra året plockade jag inte en svamp för då bröt morsis foten på två ställen så det var lite omständigt att komma ut. 
så här såg det ut när vi plockade svampen och nu åker den ut igen ...


OCH NU tamtamrtaram trumsolo för dagens födelsedagsbarn!!!
image40


Grattis stumpan ha en underbar dag!!
Kramar
A o O
gissar vi var först !!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hihi!! Tackar tackar!!
Nu ser jag fram emot en riktig partykväll på fredag!! Och du.. jag kan offra mig på både svamp och kött! ;-P
Kram på er nattugglor!

2007-10-17 @ 10:12:58
URL: http://www.luna1000.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0