Ambitioner

Ambition är en bra sak.. om man nu kan göra allt man har tänkt sig..
Lyckades iaf tvätta en matta och bilen idag när jag hade hämtat Olli på dagis. Mats håller på i skogen inför jakten. Men jag hoppas jag ska hinna rida innan kvällen är slut också. det är min ambition. Annars blir det lugnt idag, ska upp tidigt på frukostmöte med jobbet och den berömda besiktningen. Hua. Hoppas på plus poäng för ren bil. Men nått fel lär dom ju hitta iallafall. så är det ju alltid. Har varit på check på verkstan´ för att se om den har nån chans att klara sig och tydligen var det inte så farligt som jag trodde.. Vi får väl se! i morgon är den stora dagen HÅLL TUMMARNA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0