Besiktning..

Ja vad säger man,? årets besiktning klar.. tack gode gud.
Gårdagen bjöd på en trevlig men jobbig ridtur, övade lite galoppombyten och tog några språng i ridhuset. Det är ju tävling i helgen igen i Leksand. har anmält mig till 2x 1.10 med omhoppning 1.20. Så jag ställde upp ett hinder på 1.20 och skuttade över och det gick ju alldeles utmärkt. Jag måste börja vänja mig vid tanken att det funkar strålande.
Idag jobb.. hela dagen.
Imorgon GOLF hela dagen!! Kul.. det har ju gått sisådär sista tiden. varannat slag bra varannat dåligt. Men imorgon ska det bli kul även om det går dåligt. Sen blir det middag på O´Learys falun och sen nån krog.. ex vis Harrys. vi får se men nånting blir det iaf.
Längtar ..
Tjingeling..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0