Förtyyyld.. host host..

Vaknade med huvudet inlindat i bomull imorse..  Spränger i öronen som om man skulle ha för mycket tryck där inne..  Så jag ringde till chifen och sa hej det är anna... Vilken Anna?? frågar han.. tack för det. Rösten har också gett upp.. Så fröknarna jonsson tog mysmorgon så mitt huvud fick vakna till efter lite medicin.
 

Tog ett tag att komma igång men nu är det full fart igen. ok låter kanske som om jag har kommit in i målbrottet.. men det kan väl vara en komplimang.
Torsdag hela dagen idag. Sköönt.. har planerat massor för min egen tid. Fixa med bilen, hämta hunden,. handla lite gott inför helgen och kolla in hästprylarna på city gross,,, och städa och tvätta bilen.  Sen blir det kanske lite mys hemma hos Malin med god mat och tjejjskvaller.. ..
Men nu först jobb.
Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0