Fredag eftermiddag med tankar inför helgen..

Ska precis kasta in handduken för idag. Har tyvärr inte gjort så mycket som jag önskat, men jag tar igen det vid ett senare tillfälle.. Är rätt mosig pga sömnbrist under natten som var,. somnade för sent och vaknade alldeles för tidigt. Resten av gänget vaknade också. Olli skrek rakt ut och hade väl drömt något otäckt och kom o sov hos pappa. Jag kan inte sova med nån i min säng. Min kudde mitt täcke min sänghalva.. min min min!!! försvinn..
Nu är det uppladdning för kvällen som bjuder på något så orginellt som fest. Jag och Olsson har hitt på nå.. Vi bor nära, vi har barn som är lika gamla, hon är gudmor till olli och lika förbannat så syns vi Aldrig. Har åkt dit på "Lingling" några gånger men då är ingen hemma.. så vi går om varandra. men ikväll är det vi igen, äntligen. Bara vi. Inga barn, inga karlar.. Bara goda drinkar och vi.
Lördag blir som sagt båtupptagning och söndagen Golf.. Jag ska spöa alla i vanlig ordning... japp det stämmer Thomas, Anna och Lars.. Prepare to be defeated!!! Sista gången för i år. Liiiiten snyft. men ändå inte.

Nu hemåt.. med full volym !!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag ska försvara min heder med allt jag har! :-P
Ha så kul ikväll tjejen! Because you´re worth it!

2007-10-12 @ 16:30:09
URL: http://www.luna1000.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0