Fredag eftermiddag med tankar inför helgen..del 2

Sitter och filosoferar över helgen, Mats kommer hem,, äntligen. Nu räcker det med ensamtid. FAST jag måste erkänna att två dagar på raken har jag vaknat av att klokan har ringt.. kommer nästan inte ihåg när det var så sist. Vaknar alltid av nått annat nu för tiden, antingen en tissetassande unge eller en snarkande Make.  Men shit va trött man är när man får sova ordentligt hela natten, om jag vaknar tidigare så blir jag aldrig så här trött. Hade kunnat dra både hund o täcke över huvudet imorse för att få ligga kvar.. Oliver kommer också pussungen,, mamma längtar. Men han kommer inte förrän lö em.  Efter att jag och Nicklas har varit till Dormy.
Men innan dess blir det PARTY hela natten lång. Oktoberfest med OmpaOmpa musik, och LGB i Lederhosen, det du anna! Jag tänkte om det blir tråkigt så kan vi väl öva lite på det här få se om det hjälper..

Men annars blir det väl det där förbaskade harrys för lite dans och drinkar.. blev ju tyvärr lite förmycket av det ena förra gången. (berättar inte vilket)
Sen ska jag på något sätt ta mig till stallet och släppa ut kusarna imorgon bitt innan Dormy,, Maaaatsss... puss. ;-)
Sen är det så här kära vänner att på söndag har jag iiiingen koll på vad som händer. ??!? en hel dag utan något inplanerat. sist det hände så var jag gravid, och då planerade jag att sova hela dagarna.. ha sköönt det var. Sov i många månader i sträck. Jag lagrade sömn då inför nu.
Tack Thomas för dagens match ,, lovar att du ska få revanch. men det blir på onsdag.
Trevlig helg allesamman för det ska jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0