Godmorgon vänner..

Tänkte förekomma er med en morgonblogg idag. Dagen började tidigare än önskat men den blev rätt mysig  ändå.. Den vanliga morgonrutinen är ju att mats klocka börjar med ett litet oskyldigt piip kl 0600 (helvetestidigt) och då vaknar jag.. sen har jag fem sekunder på mig att sopa till mats så han vaknar, det går inte med nån liten snäll putt.. för att få honom att kasta sig över klockan innan den då utbrister ett BRÖÖÖÖL över hela jävla vika. (hatar den signalen) för är det så att han inte hinner det då vaknar oliver och vill gå upp.. vilket hände imorse. Som tur var så ville han ner till pappa, så jag bar ner honom o hoppade raskt ner under dubbla duntäcken igen. Och så tror jag VARENDA gång att jag ska somna om till klockan blir 7,. och det händer ju ALDRIG.. Så jag masade mig ner straxt efter 6 för att kunna duscha mig vaken.. det borde ju funka.. upptäcker då att våran dusch inte är dimesionerad för två och en halv person. Som tur är så älskar oliver att duscha själv så han stod där i sisådär 30 min och myste och sjöng.. Ja han gör det!! och det är så mysigt att lyssna på,. Så jag fick lite egen tid på morgonen att pyssla. Annars är det ju Kläder.. Skor.... Vantar.. dagis.. nycklar låsa.. låsa upp vad har du glömt.. jaha tiiiiiger ok jag hämtar.. vänta. hunden ute eller inne, har katten mat. Min väska.. sitter kameran på laddning. Har vi allt.. ok, bilnycklar,, skrapa rutor.. Baaahhhh .. Och tack älskling för dom skrapade rutorna, jag förstår att du vill skrapa lite extra rutor med den fina skrapan du har fått av frugan.. eller kanske lånat.. smyghejja lite på FBK du det är helt ok för mig!
Tog sedan vägen över valsan till Leksand idag och kollade över alla mina skyltar efter vägen.. fick sätta upp och renovera lite här och där. Tur eller synd så var det lite halt efter vägen idag så det gick sakta idag.. avgör själva. Men det är dags att sätta på vintersulorna nu iallfall. I helgen blir det nya bromsar och en ny spridare iaf. så håller vi alla tummar att bilskrället (min älskade audi) börjar gå på alla cylindrar igen. Hoppas HOPPAS....
Imorgon är första november och det är bara en  1 ! månad kvar till vi få tillträde till vårat nya kontor.. Thore Skogman kontoret här i Leksand. Japp det är sant vi ska flytta! Det ska bli hur härligt som helst med fönster att titta ut igenom och flirta med alla oförberedda människor som stirrar in .. KUL!
Nu ska jag jobba lite få se om det kan bli några fler affärer gjorda.. och nu kom chefen in med lite godis så vi har nått att göra ett tag iallafall..
Later Friends

Kommentarer
Postat av: Witchen

Hej där!
Hahahaha kan nästan höra brölet ända hem trots att jag inte är i stugan (ligger i Vika)
Ha en bra bröldag iaf...*fniss*

PS: Rösta gärna på Vika grabbarna på Dalatoppen DS
http://witchen.blogg.se/1193825175_ett_liv.html

Kram
W


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0