Jag GJORDE det...

Äntligen har jag städat DVD hyllan.. shit vad det satt långt inne. Men äntligen klart.
Som vi vet så är jag gräsänka i några dagar nu Olli är hos mormor och Mats i Marsstrand.
SÅ jag får härja fritt här hemma,och det är helt underbart, ett tag iallfall. Och det taget är just precis nu.!
Jag har fått rida, träna hoppning med Fars. och det var riktigt drygt idag, höll igån i två timmar innan vi var nöjda. Så imorgon kommer jag känna av att jag har lår och ljumskar. Men jag vet inte vem som var mest slut, jag eller hästen. Han var blöt i svett från topp till tå... jag var inte värre än att vindrutorna immade igen när jag satte mig i bilen.
Hem, och inser att mina jävla nycklar ligger kvar i ryktlådan.. bara att vända och se glad ut.
Sen en efterlängtad dusch,, och nattlinne på.. Sen får jag städa heeeelit i fred. Grey´s på tvn och musik på datorn. Kan det bli mycket bättre att städa till.. Har plockat, dammsugit och som sagt plockat ordning bland alla DVD filmer. Nu får jag ha det så här äääända till fredag.. möjligtvis lördag.
Apropå lördag så blir det Dormy då,, Spikat.
Spikat är också PARTY på fredag, Personalfelst på taxi. Kan bli hur kul som helst, måste försöka fixa skjuts hem bara.. alla taxi poolare är ju där också.
Imorgon kväll blir det Bil recond, den ser ut som en soptipp inuti.. har samlat grejjer på hög länge nog nu. Tar jag bara ur allt, leksaker, hundkoppel och gamla parkeringsbiljetter så blir det nog fin fint. Men då har jag tid att putsa fönster och dammsuga hela bilen.. det ska bli riktigt skönt. Spenderar ju ändå minst 2 h per dag i den. Min älskade audi.
Nu ska jag fortsätta njuuta,, även fast det inte blev några popcorn Men nu så  känns som om det inte blir så länge till.. så Godnatt vetja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0