Jag har en hemlis att berätta...

Jag har målat tavlor,, jupp det har jag faktiskt. När jag bodde i USA läste jag lite konstnärliga kurer på College. mest för att lätta upp alla tråkiga kurser som matte och dataprogrammering o så. Det var faktiskt riktigt kul. så två hänger på väggen och en hittade jag i garderoben igår när jag fortsatte med mina klädbestyr, hade nästan glömt bort det, eller förträngt. Skit det samma,. här är mina alster.


I övrigt så är helgens planer spikade.. Äntligen Olsson!! men vi måste boka bord!? var när??
Och Golf på söndag om det inte blir snö och driv is..  0930 Rista, Sista rundan för i år sen är det faktiskt slutgolfat.
Förutom det ska vi bogsera upp Majsan, tvätta av den,. och det är kul det! Mats ska ta in fyrarna på Runn och Hjälpa sin mamma att flytta, så det är fulltecknat hela helgen i vanlig ordning.

Kommentarer
Postat av: nathalie

du är duktig! :)

2007-10-11 @ 09:56:21
URL: http://nattow.blogg.se
Postat av: Anna

Va fina! Det hade jag inte kunnat gissa faktist..! :-) På söndag ska jag klå dig.. annars tänker jag pula dig i en snödriva!!! Mo ha ha ha!!!

2007-10-11 @ 10:37:16
Postat av: Anna

Va fina! Det hade jag inte kunnat gissa faktist..! :-) På söndag ska jag klå dig.. annars tänker jag pula dig i en snödriva!!! Mo ha ha ha!!!

2007-10-11 @ 10:38:27
URL: http://www.luna1000.blogg.se
Postat av: ylwa

Du är en kvinna med oanade talanger!! Utveckla det där!

2007-10-28 @ 16:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0