Jag vill tacka gud..och SF

Allvarligt talat hur kunde jag glömma Christina Augilera och Candyman?? Hur skön som helst, ! Har ju buggat till den hela sommaren!! eller vad säger du Lillis! är det inte dax snart igen!

Önskar att jag aldrig hade slutat med dansen när jag var yngre...
Hann med lite skönsång på vägen hem också! 



Annars lugn kväll med grabbarna, smilla sover borta idag. 
Mats har visst skjutit en älg idag.  Grattis eller så..!?!
Same same but different.
Städat 2000 leksaker idag igen,
och gosat med min kille, lillskiten göransson.






Gårdagen slutade där den började.. trött.. Men kom hem till två glada killar.. så jag tog tjuren vid hornen och tvättade ännu en matta med högtryckstvätten och började med nånting som jag absolut hatar.. plocka bort sommarkläder och riva fram overaller och stövlar och SKIT.. hinner ju precis få fram det tills det ska bort igen. Lyckades laga till en supergod middag och dog på soffan. Nada på tvn,, Ja vet sorry tjejjer men jag gillar inte DHW.  Så GODNATT

I morse så vaknade jag något sånär utvilad faktiskt,, dock inte av klockan utan av ett gallskrik och en tissetassande liten kille som ville sova hos mamma.. Som tur är så går det att säga att det är mörkt ute  så då sover man.. Ja säger han o somnar om. Tack
Sen hade vi en ganska mysig morgon med tecknat på tvn och lite mys i soffan. Skönt att inte rivstarta för en gångs skull. Mats smiter ju så himla tidigt så han ser vi ju inte till.. och framför allt väcker han oss inte. Tack.
På vägen hit idag ringde en gammal bekant som jag inte har pratat med på evigheter. det var kul. det vart 30 min uppdatering iaf. Tack.
Sen blev det stereon på full volym.. efter att smilla hade hoppat av hos sina kompisar i Borlänge. Det går bara att smygspela eftersom smilla sitter bredvid baslådan. Och så vitt jag vet kan hon inte hålla för öronen fast hon är champion..
Jag satt o bläddrade igenom cdväxlaren och försökte komma på varför jag har med vissa låtar som jag inte ens tycker om.. men ändå så fanns det gott om gamla godingar från sommaren som faktiskt håller i sig riktigt bra..
tex.. hrmmm låt mig tänka

Mika - Grace Kelly.. skön..
Beyonce - irreplaceable.. skön
Justin timberlake - goes around comes around.. skön
Gwen Stefani ft Akon - Sweet Escape.. den har jag på fler skivor så den bör ju vara jätte bra..
Markoolio - ingen sommar utan .. ja vad säger man. sommaren är slut,, och låten.
En favorit.. Hermes Houseband - Life is life och Country Roads,, piggar upp, alltid..
Madonna,, Klassiskt.
Tommy Körberg - Anthem. ingen kommentar
Och till min förskräckelse Marie Serneholt.. hua
Sen narturligtvis.. BOTEN ANNA.. yeah.. Mia den håller sig alltid.
Och alla sommar låtar med Ola, Danni  Och MÅNS  olika remixversioner, man faller för trycket.
http://www.youtube.com/watch?v=FvYKE7LtCDA hur snygg är den inte?! kläderna,,mmm gillar kavaj och uppknäppt skjorta! Japp så är det, det är jag svag för. phu.
Och två till favoriter..
Blue Lagoon - Heartbreaker och DJ Bob Sinclar's "Rock This Party (Everybody Dance Now)"  BÄST

Tyvärr hinner man inte med hur mycket musik som helst på en halvtimme.. men jag får dra på igen när jag åker hem.. Tack
så tack gud för högtryckstvätt, baslåda, volym, lättsövda barn och min sköna säng.
och tack SF för alla goda karameller .. bild från igår. Jag tror jag tar en till frukost.

ps idag har jag lunchdejt. Ridtjejjer så nu blir det hästsnack.. TACK

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag ser framför mig hur du sitter och gapar där i bilen! :-P
Finns ju inget bättre! :-)

2007-10-10 @ 10:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0