Måndag....

SUCH Typografens Kitschy Kitscy Kool.. Smilla Jonsson i vika.. är alltså Svensk utställningschampion nu.

Äntligen sista certet..

Hästhoppningshelgen gick lite sämre, Första klassen var katastrofal och vi tappade rytmen på första hindret och fick aldrig tillbaka den Suck. Men andra rundan är helt godkänd. Ett snopet litet pet stoppade en omhoppning men va fan. vi hämtade oss snyggt iaf.
Söndagen bjöd iallafall på fint väder så jag pös iväg tidigt till Leksand och umgicks med mina tävlingskamrater mest hela dagen medans Mats och Oliver låg hemma bland leksakerna på golvet och kollade in Bamse för 575:e gången. Och det var städat när jag kom hem.. YES.
Nu har Mats jagat ut i skogen i två veckor och sitter o stirrar på nån stubbe ?!? Jag har provat på det med men liiiite långtråkigt och framför allt kallt var det. Förvisso kom det älgar som Mats sköt men det är inte riktigt min grejj ändå.

Later.

Kommentarer
Postat av: mia

Grattis till Smilla!! Hon såg väl ut som på kortet när hon tog certet förstår jag! hihi

2007-10-08 @ 12:50:16
URL: http://www.familjennorman.se
Postat av: Anna

Älgjakt ja.. Tur man inte är älg! =)
Smilla Jonsson sitter fint!

2007-10-08 @ 16:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0