Måndagskväll

Nyss hemkommen efter en liten biltur med familjen för att fixa nån reservdel till en pajjad jaktradio. Men det var visst fler som hade behövt delar till sånna för det var helt slut. Olli har gått och lagt sig efter vissa protester och nått traktorproblem. Men det får vi lösa imorgon. Hade förmånen att ha med mig hela familjen till stallet idag. Oliver mockade och pussade på Buzz så mycket så han nästan somnade av allt gullande. Han är en riktig kelgris den där hästen.
Nu ska vi ha lite vuxentid, vad nu det innebär. Men jag har hört att man ska ha det när man har småbarn. För mig tror jag att det kan tänkas innebära lite städning utan 15,5 kg extra i dammsugarslangen eller möjligtvis lite matlagning utan ett extra tungt byxben. Verkar värt att testa faktiskt. För mats kommer det nog mest att innebära lite extra snarkningar på soffan. Jobbigt att sitta still hela dagen i friska luften.

testar en liten funktion för dagens favorit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0