Morgonstund

Kl är 715,, har precis hoppat up och insett ett par viktiga saker, Körförbud på bilen sen igår, måste ringa min underbara vän på besiktningen, hästaskrället måste få en vaccination., kanske kan fixa på sö efter tävlingen. och hästen måste klippas,, helst innan tävlingen. stackarn springer runt i helylle kostym. i övrigt är det sig likt. Mats har ont i ryggen och jag har ont i en visdomstand. kan vara för att jag borstar den så den nästan inte vill komma upp så man kan dra ut den. blä. Smilla ska på utställning igen i helgen (hoppas på ett cert så hon blir champion)
Sen då. jooo jag har tusen saker som jag bör göra som jag inte vill göra, tex banta. men det är inte så kul ju. men 6 kilo skulle sitta fint. gärna bort från ridlåren. men dom lär man väl få dras med så länge man kuskar runt på hästen.
Jo jag lunchade med en gammal poolare från hästtiden igår och bestämde date på MSN så nu är vi addade och lär väl hinna med massor med återknytning och skitsnack. Fö hade jag och Anna en cyberfylla i fredags. Kul.. Jag var nämligen städad och seriös inför söndagens och säsongens sista golftävling med Nicklas, min golfguru. Tvåmanna scramble på aspeboda, 18 hål. hua. men det gick fin fint.. dock inte min förtjänst. Nicke slog ut sisådär 250 m och jag chippade in och sen missade vi några puttar var så vi knallade runt på 75 slag brutto. 3dje plats av 42 lag dock. det som var mest surt är att första och andra pris var nya wedgar och hybrider fr cobra.. och jag fick en tröja i tredje.. Jag behöver en wedge..
Nu måste jag väcka sömntutan Göransson JR om det ska bli nån ordning idag.
Later..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0