Music Maestro!!!

Hemkommen klockan 23:43 efter en något intensiv kväll med bilfix, handling och glykolpåfyllning och framförallt tjejjsnack.. Stannade hos bästa Malin vid halv 8 och lagade lite plockmat. Sen så har vi tömt alla ordförråd till kl blev 23:35, Det var skönt och välbehövligt,.. Så nu har jag kommit hem till mitt fortfarande kliniskt rena hem.. en dag kvar.. sen tillbaka till dammråttor och lortiga kläder. Men inte nu inte..
Har satt på stereon på hög volym. gjorde en ny skiva som jag ska värma upp inne innan den åker ut i bilen.. Apropå bilen så blev det ingen städning för tvätten på Ktaxi var ur funktion och städhallen var full i bord o bänkar. 85 Pers kommer ju på partttty imoron,, Ink jag och Anna ... Dessutom bestämde jag o Malin att det är dax för nått sjöslag snart, det är hur länge sen som helst. och det pratas det om än.. HAHA fyrkanter, kräkor och Mac Donalds!!..
Nu datorbyte och sängdax.. Men först en liten fundering..

Hur kan detta ..


BLI detta...





För att sedan bli detta.... ???



Fundera på det kära vänner...

Idag är det fredag.. bästa dagen på hela vecka enligt vissa.. Kan bli min bästa dag just den här veckan.. vi får väl se!! Anna Let´s GO!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0