Myskväll...

Har haft en gräsänkedag idag, så jag o Olli har varit ute o busat, käkat på Max handlat på citygross, mest hästgrejjer (oops) och hälsat på lite kompisar efter vägen. Sen så bestämde vi oss för att mysa i soffan med chips o bamse. Olli tog 3 sek på sig att riva ut alla leksaker som det nu kommer ta mig 25 att plocka ihop igen.


Undrar om jag inte kan spara det till Olivers pappa. han ska väl göra nått han med som har varit på fest hela dagen.
Hur som haver fick vi besök av bästa Anna som kom o höll oss sällis, och hängde med och matade hästarna. Oliver avgudar Anna så det blev mycket leka och mycket chips, och sängdax blev alldeles för sent egentligen, men men det är ju lördag. Så nu har jag faktiskt tittat på en två timmar lång film och fått hela tvätthögen vikt när jag ändå satt där.. Phu va skönt, den har ockuperat soffan alldeles för länge nu.
Sen dök Masse upp kl 22 och gick snällt o la sig. men nu luktar det brasa i hela huset eftersom dom har suttit runt en brasa i Ryggen och grillat hela em o kvällen.
Nu ska jag försöka ladda inför tävlingen i morgon.
Natti Natt..

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas det gick bra idag! Jag spelade ihop 29 på golfen.. görskönt!:-)

2007-10-07 @ 14:42:10
URL: http://www.luna1000.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0