Nurå...

Hade kunnat skriva fredagkväll med tankar inför helgen del 3,, men nu ska jag faktiskt reflektera över veckan som har varit. Måndag och tisdag spenderades ju i västerås för den som inte vet det. Hotell natt med morsan. Hon somnade innan vi ens hade kommit i säng vid sisådär 8, och jag klarade att vara vaken till halv 9 iallafall,, Shit va det var jobbiga dagar.
Onsdag torsdag och fredag swischade förbi och jag slogs faktiskt av det faktum att det var fredag idag. häpp önskar att alla veckor gick lika fort. Tisdag kväll blev ett dressyrpass i ridhuset,, svettigt och dant. Men det är ju tävling på söndag så den lilla ridning man har lyckats skrapa ihop i veckan är värd varenda minut. Onsdag bjöd på Bowling i Rättvik, har inte varit där förut,. men det var helt ok banor och sällskapet ska jag inte heller klaga på, även om dom säkerligen hade roligare än mig med några pilsner innanför västen. Jag satsade på chaufförsvänliga vatten med citron. Mmmm... Nåja jag suger på bowling, men hoppas att det blir bättre i vinter när man har fått in swingen igen. Men hatten av till mina lagkamrater som såg till att vi skrapade ihop ett tredje pris tror jag att det var. Ännu en reflexväst att lägga till samlingen. Tack tack Dalarnas..
Torsdag helt jävla booring. Skyndade mig hem innan det blev mörkt för att göra lite killsaker med min kille.. Så det blev en vända på "ling ling" fyrhjulingen alltså. Det är tur att det räcker med en lite runda för att göra lillkillen överlycklig. Sen åkte vi till stallet o pussades med hästen. Mysigt.
Fredag var fullt upp på jobbet och jag har precis egentligen kommit hem efter en sen inbokad visning. Hoppas hoppas.. Olli och jag var i stallet och han rullade runt i höet och somnade som en stock när vi kom hem .. skönt. Nu ska jag fira med en corona med lime, sen somnar nog morsan som en stock också. Har naturligtvis tusen saker att göra som vanligt men OOOOooooorkar inte .. näää det är slut för idag nu..
Men jag är lyckligt kär iallafall.. I min älskade lilla Oliver.. hade helst gonat ner mig i hans lilla säng och kramats men jag tror inte att det är så uppskattat. får knappt säga godnatt innan han puttar bort mig och kramar sin kudde.. Han gillar att sova precis som mamma.. Puss Oliver. och godnatt.
image57
ps katten klarade sig..

image58
Min Älskling..

Kommentarer
Postat av: ylwa

Ni är då för söta båda två!!!!

2007-10-28 @ 16:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0