Ny vecka nya tag..

Har äntligen fått igång lilldatorn. den har stått på tillväxt tror jag. Det blir inte att jag använder den lika mycket nu när skolan är slut, men det är ju rätt praktiskt att kunna surfa och blogga nerbäddad under världens skönaste duntäcke. Men bara för det så blir det ingenting av med det idag. Ska precis börja med den döööa älgen som ligger o väntar. I övrigt så funkar inte bilen än.. blä ska överdosera spridarrengöring imorgon få se om det händer nånting.. Har inte så stora förhoppningar iallafall.
Igår så hittade jag ett skåp som oliver hade rensat ut över hela golvet och hoppat i allt.. suck. så det var väl bara att slå sig ner på golvet och börja sortera. Det var alla papper från när oliver föddes, pappren från BB, journalen. Kul läsning, hade nästan glömt hur det var. Fast jag kommer ihåg att det var hur häftigt som helst.
För säkerhetsskull hittade oliver ett annat skåp att hämta en ljusstake i med mossa från i julas som han kom och hällde ut i alla mina papper. Kul.. Lugn och fin mamma.. Ok vi tog en paus och gick o la oss i sängen och kikade på tecknat.. (mamma sov) Det var välbehövligt efter en golfrunda och en barrunda.
Måndagen är en ok dag att komma ner på jorden igen, jobb, stall, dagis, hundpromenad, och älgkött.. Men imorgon så blir det arbete i borlänge på morgonen och ett besök på borlängehälsan. sen upp till Leksand.
Men nu har klockan hunnit bli alldeles för sent och jag har fastnat framför CSI .. Och älgen väntar i köket.
Jag är så trött och vill verkligen sova.. längre än till två!
Godnatt.
så här trött är jag nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0