Oktåååberfecccht.. tror jag det uttalas..

Egentligen skull jag kunna skita i att skriva nått och bara sammanfatta kvällen med bilder.. för vi med gemensamma krafter lyckades dokumentera ända till taxin kom och hämtade oss på stan för hemfärd.
Men för den goda viljansskull så ska ni få veta alla snuskiga detaljer,, och kanske behövs det förklaras nån bild eller två..
Leksand.,.Medväga.. Vika.. öl..hårfärg.,. mer öl.. dusch..Musik... mer öl.. bästa malin..raggarforden..Koppartaxi.
Så intensivt började det hela, ungefär så mycket tid hade vi på oss och sprang runt här som yra höns, utan att kunna prata med varandra tack vare ett schysst ljud i stereon så badrumsskåpet skallrade. Men vi möttes upp i en skål med jämna mellanrum. måste hålla uppe nivån lixom. Började med en liten grön hutt innan corona med lime.. Päronen sparades till senare. Den numera svarthåriga Anna hade ingen sprite hemma nämligen. Och tur var väl det. Sen kom bästa malin med raggarforden och skjutsade in oss till Koppartaxi där det bjöds på gratis bar,, bratwurst och surkål. Undertecknad hoppade kålen med tanke på stackars nicklas som skulle dela bilfärd till örebro med mig idag..  Men det var gott ändå. Framför allt baren. Efter så många verser på "du måste köpa dig en tyrolerhatt..." så gick vi lös på päronen som vi hade så omsorgsfull tagit med, så vi tog en sprite i baren och fyllde på den lite bara.. (eller var det mycket?) äsch .. Det var även nån musiktävling som jag aldrig har varit särskilt bra på,, men jag vann iaf en Guide Michelin.. europa. och anna en grön kylväska från carlsberg som typ rymmer två 33 cl öl. Grattis.. 
Sen gick vi lös på Tobbe, som så oskyldigt hade förpassat sig ner mellan oss vid bordet. Smart kille..
När han hade fått vad han tålde så tog vi en taxi,, den enda i hela stan typ ner till Harrys. Det var tyvärr mest bara vi som gick på harrys denna ELVIS kväll. så dom spelade rock n´roll live på ena dansgolvet och Min vän per höll i spakarna på det andra så där gick det ju vägen att spendera några timmar.. Men sen var det dags för hemfärd,, så vi hoppade på taxin som gick mot hosjö och vika. Efter några raska steg över gården så dök jag ner under täcket,, och kom på att nu är jag ju inte ensammen längre. Skönt. så Natti..
Studsade sen upp 4,5 h senare av Mats förbannade mobilskrälle som lätt väcker hela vika sundet. Dax att masa sig upp för att åka o släppa ut kusarna och skrämma iväg Mats ut iskogen.. Stackars Anna kunde inte heller sova när jag bevisade för mats med mobilkameran att hon kunde både joddla och sjunga Ronny o Ragge.. HAHA. Tre filmer med joddling. O jag svär på att hon tyckte hon var skiiit duktig på det!! HAHA igen. Nicke dök upp här kl 8 som planerat och tog med damerna ut i verkligheten igen. Anna åkte hem o SOV!! och vi fortsatte till Dormy i örebro, för att provswinga lite till nästa säsong. Fick en förfrågan om golfklubbor kunde vara en bra julklapp i år av min käre far!! Och JAAAA, fanken va kul att spela med klubbor som faktiskt är anpassade efter en 165 cm lång brud som swingar som bara den. (eller försöker iaf) Så nu vet jag att det ska vara den och den längde med den och den vinkeln, eller lie tror jag visst det heter. och då träffar jag bollen där det är meningen. och den hamnar ungefär där det är tänkt. Provade även lite utomhus med drivern som hör till dom utvalda klubborna., Shit va kul. Det gick nästan inte att missa. och boll jäkeln for 200 meter utan att man behövde ta i. Det har nog hänt en del med klubborna sen -99 när jag köpte dom jag har nu. Jag lever på dagens slag över den här vintern iaf.
Nu till bilderna i kronologisk ordning. Och ja vi blev lite glada i hatten...bokstavligt talat.


Kommentarer
Postat av: Anna

Men guuud vilka snyggingar! ;-P

2007-10-20 @ 22:32:20
URL: http://www.luna1000.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0