Planering o GOLF!!

Vaknade alldeles för tidigt med helgens planering på tapeten.. Idag golf , sen ut o äta med förlorarna,, hehe sen party! Men sen ska mats bort hela morgondagen, älgpass och gud vet vad det va.. sen party i ryggen.. och starkt bakfull på söndag. då jag ska iväg på hopptävling i Leksand. Men det enda positiva är att han kanske får lite ågren och åker med och agerar hästskötare. Alltid lika skönt att ha nån med. Tyvärr får han inte köra mitt ekipage pga brist på BE kort. Man är inte så pigg efter tävling och skulle helst vilja sova hela vägen hem. Hur som helst blir det ingen ridning varken idag eller imorgon. tack o lov så åker jag inte förrän 10 på söndag så jag hinner packa allt då. det brukar alltid vara min myspys stund i stallet kvällen innan och packa och putsa i lugn o ro .. men icke.

I övrigt hade vi tänkt ta sovmorgon idag, vilket olli faktiskt har gjort. Men han kommer väl ner så småningom, ska duka fram lite frulle,. det funkar alltid på killar.
Sen ska vi leta fram Bamsekalsonger, bamsestrumpor, bamse.,. bamse.. tyvärr är favvotröjan borta. Antagligen kvar hos mormor o morfar. Och bamse, mormor och morfar i samma mening är aldrig bra. Men han ska få åka dit om två veckor så jag blir gräsänka i en hel vecka! yes, min semester. bara jag och hund o häst, kan det bli bättre. Jag inser hur skönt jag tycker att det är att vara själv egentligen. Nu ska jag försöka leta fram långkalsongerna för det ser inte jättevarmt ut ute.

Puss o kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0