Sammanfattning..

Jaha så ska man få ner gårdagens upplevelser på pränt,, de blir lätt.
Helt jävla underbart! Eller så skulle jag ha gjort som världens bästa anna och skrivit när jag kom hem i natt. http://luna1000.blogg.se/
Men mats chockade uttryck när jag kom hem med huvudet upp o fötterna ner tog priset, så det blev bara godnatt.
Hur som helst spelade vi en runda golf på dagen. Promenadseger!....



Jag spelade med Ankerblad och Kjell som hade en intern match som Kjell tog hem med två poängs marginal..


Sen bar det iväg till O´Learys, med underbart god mat och dryck.. (mest dryck) och härligt sällskap.
Vi spelade lite airhockey och boxade på nån boll som mätte styrka,, Jag spöade Jonas två ggr av tre sen spade jag min egen hand så tummen är blå idag. AJ
Sen skulle vi på Harrys men det var fullt precis som vi så vi åkte helt sonika hem.. och lika bra var nog det eftersom vi var så här glada redan..



Sammanfattning av den här dagen efter är Huvudvärk, städning, lunch på Max, handling på citygross och stallet ikväll..

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej hopp! välkommen till denna värld! krameli kram

2007-10-06 @ 18:04:22
Postat av: Anna

Asgarv!! Fy fan vilken kväll!! Riktigt, riktigt skojsigt!! :-P

2007-10-06 @ 18:18:42
URL: http://www.luna1000.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0