Underbara älskade...

skitunge... Hur underbar som helst idag,, har ätit all maten, förvisso delat med sig både till mamma och smilla. Och vi har övat på alla djurläten.. räknat till 20 gått igenom alla färger, dragit alla italienska ord vi kan och sveriges finansminister och huvudstaden i Japan.. Han kan mycket min son. Vi har varit till stallet och pussat på Buzz och gett hästarna mat.


Sen har vi plockat ur diskmaskinen och tvättat kläder.. Varför är det inte alltid så här att ha en 2,5 åring?? Olli har skickat stooora hjärtan till Anna och ringt och sagt godnatt också.
Jag undrar om det har något som helst samband med att han och mats åker till Mormor imorgon? Kan va så.. Så nu är det bara att ta tag i packningen, hoppsan nu kom han ner från sängen.. toabesök.. YES.. nu har han lärt sig att det är stora killar som går på toa också. sen sprang han upp och lade sig igen och ropade på smilla så nu sover båda. Tack 
MAMMATIME!!!
(mats är borta)
Ska nog enbart slå mig ner i soffan och ta en kopp te och en macka o dra en filt över fötterna och slå på min tv och njuuuuta bort resten av kvällen!! Ja just ja packningen.. åhhh typiskt.
Imorgon drar Mats och olli och kommer hem på fredag natt. för att sedan vara borta i helgen igen. Och jag har förhoppningsvis bokat in lördagen i örebro på Dormy!! det vankas nya klubbor! Men jag måste vara toknoga med att det blir rätt, känns onödigt att köpa nått bara för att köpa nått. Få se om jag hittar nått. Ska göra en customfitting så jag får rätt längd, vinkel o allt vad det är. Om inte annat blir det kul att komma bort lite. Nicklas hänkar förhoppningsvis och ger ett expertutlåtande. Han vet ju vad han pratar om .. (oftast) tihi.
Nu är det grannfejd i Dala Floda en timme.. sen kanske jag är tillbaka.
Bye for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0