vad säger man..

om den här helgen då?? Jag börjar med ojojoj..
Fredagen började bättre än den slutade, Åkte in till Olearys och käkade med Linda..
Supertrevligt.,, sen harrys. Och alldeles för mycket gott i baren. Suck ,att man aldrig lär sig.
Linda bjöd på nån slags shot som hette Flatliner!! Sambuca, Tequila och Tabasco.. Fy fanken
Sen ett antal Gröna med lime.. Tack..
Nåja det var kul iaf.
lördagen var sämre, lite klen mest hela dagen. Åkte tiil Vikagården å käkade tacos på kvällen.
Tack o lov så började det väl rätta till sig då. Oliver lekte med killarna där och hade jättekul.
Sen sov jag som en barnunge på natten och drömde om krokodilerna i vikasjön. Hrmmm

Söndag kl 0700 ringde klockan för sista golfrundan för året, faktiskt rätt skönt.
Började bra med ett par på första hålet... sen gick det bara utför med streck efter streck.
Sen gick det bra något hål igen och hoppet tändes. men nje det var bara tillfälligt.
Thomas o Lars spelade stabilt, och jag och anna höll fanan i topp i botten eller nått.
Tydligen så slog jag anna på mållinjen, men vi klev av på hål 14, för att hinna hem så att mats kunde fara ut på sjön. Nu har vi hämtat och lämnat samtliga bilar där dom ska vara och jag har packat 8 kg älgfärs.. så nu ska jag minsann sova.. phu..
Natti..

Kommentarer
Postat av: mia

Nu har jag läst ikapp, hittade en väldigt intressant sak!! Du har ju för attan musiksmak!! Boten Anna!! lallalalalal!! Det blir nog människa av dig med anna Panna !! ha en bra dag! låt bli drinkarna nu! Kram

2007-10-15 @ 12:17:59
URL: http://www.familjennorman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0