Julsånger o andra sånger..

Vi försöker med julstök här hemma även om det går ack så sakta.. har börjat iaf att skriva en lapp STOOOOR lapp o lagt i köket på saker som ska fixas innan fredag.. Bla så ska jag rensa ur våran garderob och slänga det som har legat vik i mer än ett år. Och även försöka sortera det som jag skulle kunna skänka bort.. Jag måste iaf säga att jag har börjat och rivit ut allt på golvet o vikt det mesta men sen är det ju tusen grejjer kvar i tvättstugan som ska in också. Men friskt vågat hälften vunnet.. typ.
Oliver har PEPPAR peppar klarat sig från magsjukan den här veckan som har lamslagit halva vika.. idag var det 3 barn på dagis av 18!!! resten är hemma o kräks.. blä
Bla har Alex o Lars varit hemma och kräkits.. blä igen.
Vi har iaf nästan planerat klart julfirandet med tider och platser.. Och det är ju som vanligt..
12 noll noll i vika för samtliga inblandade.. Mat 13 noll noll till kalle.. sen klappar... sen julöl och kalkonen kl 21 sen död o matkoma till alla innan vi somnar.. Som vanligt.
Men NYÅR då?? nån som har nått förslag?? Oliver åker till Karlstad så vi är öppna för förslag!!

Idag så sjöng oliver lite julsånger, men också den här som faster sjöng för fredrik när han var liten..

världens första rocklåt..


här i två versioner.. Håll tillgodo!!

Kommentarer
Postat av: Karin

Sööt Oliver! VId matbordet å allt^^

2008-12-17 @ 11:59:08
Postat av: Annika

Hi hi, för en goding! Kramar och God jul på er.

2008-12-17 @ 13:36:26
URL: http://tottomolino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0