Brädad??

morgonvikt 65.4 bahhh hur svårt kan det vara.. 5 kg till..

Jag har minsann blivit brädad i sängen. Så här ser det ut om man inte är där i tid och hoppar ner under täcket.



Idag har jag iallafall varit sisådär dålig på att jobba, men mer effektiv på att få saker undanstökat som skulle ha gjorts under veckan som jag inte har hunnit. Mats åkte med Oliver till öppna förskola idag så jag hann jobba lite hemifrån imorse iaf. Sen åkte jag över Falun till jobbet och sprang in på SF och hämtade mina böcker som jag har haft utlånade till deras praktikant. Så hann jag in på Kuckelikana också o köpa en overall till Oliver eftersom han har dragit iväg på längden och inte knappt kommer i den som jag köpte inför den här vintern. Så det var bara tvunget att bli en ny. Men sen har vi också varit på banken och ordnat lite med lån nu när jag har bra villkor som anställd i Swedbank. Och efter det var det bara raka spåret till dagis för luciatåg. Oliver var pepparkaksgubbe.. (ska försöka hitta på korten senare) Dom sjöng så fint och åt massor med lussebullar och pepparkakor. Sen efter det har jag fixat lite på olivers rum med nya "julgardiner" eller iaf röda gardiner, en tomte, ljusstake och en stjärna. Blev ganska hemtrevligt iaf. Han är supernöjd med sina julgardiner och kollar extra på dom hela tiden.



Är fortfarande lite besviken på mig själv att jag inte har lyckats måla hans säng vit än ,,, suck.

Nu ska jag fortsätta klura på klausuler till ett kontrakt som ska vara klart nästa vecka och det är svårt som attans att få till det.. men det kommer..

Lussekramar
A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0