jag har förbrukat...

mitt valfria tillfälle..
morgonvikt okänd ? finns ingen våg på hotellet.. men runt 70 känns det som efter gårdagen.
Blev egentligen inte en sån lång kväll för vi var båda trötta o slitna efter veckan. Men iallafall
så blev det två goda mys pys i baren (måste komma ihåg vad det var idom) och tre härliga gamla goda budweiser på texas longhorn på söder. NAJS PLEJS!!
Haha jag har ju en löjlig försmak för mexikanskt och södra usa´s matkultur. Stekar, biffar, creole, sallader och skaldjur på grillen. Så det blev jättebra med scampifajitas och ljus öl. GOTT men sen på det då så hittade jag min absolut godaste efterrätt någonsin. Det värsta var att jag tror inte att kroppen klarar mer än en sån om året.. högst!!
Choklad med choklad kan man säga... föreställ er en chokladmuffins.. med en ganska stor kärna av chokladgegga som är lite smält. och sen är hela muffinsen chokladdoppad så att det har stelnat.. varm i mitten alltså, med smält choklad, mjuk muffins runt och stelnad choklad runt om.. OCH sen var det vaniljglass, grädde och massor med varm chokladsås runt, uppepå och överallt... HAHAHAHAHAH... fattar ni!!! en enda chokladorgie. men nu känns det som att jag skulle behöva rida till i mars oavbrutet för att bli av med den som ligger som en klump i magen.
Kl 21 så sov vi iaf, i samma säng som snart nog blev varsin säng eftersom det var så in i helvete varmt i rummet så jag fick lägga mig vid fönstret ut mot gatan och andas in ljuva ångor så jag kunde somna.. PHU..
Men nu en heldagspromenad med julklappar och nån trevlig pub efter vägen.
Kram på er!!
A

Kommentarer
Postat av: Annika

Ha ha... Gjorde ungefär samma sak med Malin, i Stockholm förra helgen...

2008-12-07 @ 19:02:30
URL: http://tottomolino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0