Julstök

det är ju inte särskilt kul att julstäda alltså men det blir ju fint när det är klart.




Jag har fått en massa fina julgardiner av mamma till köket, men jag kan ju omöjligt ha upp alla samtidigt så nu flyttade jag över ett par till matsalen. kappan fick bli duk.
I köket blev det rödrutiga kappor, och det blev så ljust och nästan kalt när man är van att ha dubbla svarta paneler. Allrummet blev bara en påhängning av röda paneler. Men nu har jag två röda paneler kvar att hänga upp. men var.?
Idag blir det utlämning av pepparkakshus som gick till Bilmetro i Falun!! Grattis! och Tack!!!
Jag sitter med lite färg i håret och ska ta tag i dagen nu så hörs vi eller syns kanske!!
kramar alla

ps anna jag har en kamera över,, du prooota braaa vaaa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0