Kväll igen.

Tisdag kväll och jag kollar in mupparna på Jerry Springer och bloggar lite förstrött.. Har jobbat många timmar sista dagarna och mer lär det bli så det blir en tidig kväll idag och en tidig morgon i morgon.. Suck.
Jag har pratat med svärdsjö ridklubb iaf och Buzz mår bra, och är tydligen väldigt omtyckt. Helen ridskolechefen vill åka och träna honom själv!! det blir ju toppenbra inför nästa års dressyrmoment i fälttävlan. Då kanske man till och med kan vara med och slåss i dressyren, det är ju där man vinner eller försvinner. Och i hoppningen och terrängen kan vi ju hålla undan ordentligt iaf.

Nu ska jag hoppa ner i sängen och blunda hårt.. hoppas john blund kommer med nån trevlig dröm bara.

Natti

Kommentarer
Postat av: Eva G

Välkommen tillbaka, Anna!



Att det är full rulle tar jag nästan för givet. Jobb, familj och hobbies tar och ger energi. Vad rör sig i huvudet på dig annars?

2008-12-03 @ 10:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0