Livets sanning..

Hahah jag och lars har äntligen kommit fram till vad livet går ut på!! tyvärr kan vi inte dela med oss av det rikting än för det behöver lite mer finslipning. Men det är helt klart så det är. Det har inte nånting med att gräset är grönare eller att man bilr lyckligare av pengar. Nej vi vet vad livet går ut på helt enkelt.

Annars då? jo det vanliga mest. Jobba, dagis, middag, sova. Typ så iaf.
Tog ledigt en halv dag idag och åkte med oliver till öppna förskolan i vika och pysslade lite. Har kommit hem så sent två kvällar av tre när han redan har somnat så nu behövdes det lite oliver tid. Härligt när man kan lägga upp sitt jobb så bra. Imorgon är det fredag, den bästa av alla tror jag.. dagar alltså inte fredagar. Händer inget speciellt mer än att jag har gett mig själv ett löfte. GI HITLER.. han är borta nu är det 0 carbs och massor med fett ett tag. Har gett mig själv lov att fuska vid tre tillfällen., ENDAST dessa tre tillfällen. Jul. Thailand och valfritt tillfälle. Detta gäller ända tills 60 är nått. Är något besviken efter hösten när det bara går rakt uppåt på vågen igen efter en nära 60 a i somras. Inte en kolhydrat skall konsumeras ända tills det är 60,0 på vågen!!! Helvet nån jävla självdiciplin måste man väl kunna ha.
Jag kommer att tvinga mig själv att rapportera här så ni har fritt fram att skälla så mycket ni orkar tills jag är framme!!
måndagsvikt 67.2
tisdag 66.6
onsdag 65.5
Så varje morgon ska det minst vara lika eller mindre..
den höga siffran på måndagen var tack vare tällberg, juskyltning och älgfest.
MEN NU JÄVLAR!!
det endaste enda som är tillåtet nu är mintchoklad.
och lite av det här.. har fått jättemycket bra ideer hur man håller lite kolhydrater och mycket fett..
för utan fettet så funkar det ändå inte..
SÅ det här ska jag leva på nu..
GOTTE GOTT!!! och MUMS MUMS!!

WISH ME LUCK!!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Då är det ingen ide att jag bakar biskvier då!!!!

2008-12-04 @ 17:17:45
Postat av: Anna

Oj oj oj.. Här snackar vi hårda bud! Men Anna, om du ska börja träna nu så måste du äta kolhydrater (men välj bra alternativ) annars gör träningen mer skada än nytta. //En som bara kör GI-Stalin.. ;)

2008-12-04 @ 23:05:19
URL: http://luna1000.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0