Magsjuka.. och annadagen.

Är hemma med oliver idag, han började kräkas inatt kl 0430, sen har han varit vaken sen dess.. men inte jag. Mats är är hemma också för jag måste iallafall iväg o jobba en snabbis. Men det går ju bra att cirkulera lite i mån av behov.. inte så mycket körning med båtarna nu iaf.;)
(senare under dagen)
Nu har oliver kvicknat i efter en tupplur på soffan, och han verkar inte må så särskilt dåligt. Med lite tur så håller det sig.

Annadagen idag osså.. GRATTIS TILL OSS!! ni vet alla vilka ni är men grattis till Anna, Anna och Anna och Anna och Anna.  Kan vara fler men ni får gå med i ovanstående..

(ännu lite senare)
Allt verkar bra med oliver, han har druckit och ätit lite grann. Coca cola, (för att man är sjuk) och dofilus för magen.
Jag ska åka o träna hästhoppning.

Ons morgon.
Oliver mår fin fint, fick ett utbrott för att jag inte skjutsade honom till dagis imorse. Så då är det väl inte så stora fel iaf.
Jag tränade igår med rally Kalle Buzz Jonsson. Det gick över förväntan men nu är det väl troligen inte så många som törs hoppa honom på lektionerna. Hahaha men vi klev med lätthet över 120 cm några ggr igår och det känns i magen idag. Sköönt.
Nu är det jobb igen och jag ska iväg o värdera lite hus idag.

PS LÄS Dalarnas Tidningar idag. Troligen under borlänge delen.

Kram A som i Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0