Morgonvikt...

fredag 64.6

Men gud har slängt på mig en prövning direkt.. för att testa min hängivenhet, men nu sk jag minsann visa mig stark!! haha
Mats har överaskat frun med barnvakt, hundvakt och en stockholmshelg på sjöfartshotellet i slussen.. Vi åket efter luch idag. Som tur blev mitt eftermiddagsmöte inställt idag. Men jag har gjort bra ifrån mig med tre försäljningar den här veckan så jag går med gott samvete!
Nu ska jag bara dra mitt strå till stacken med våran ringtävling på jobbet så vi får in lite pengar till partykassan.
Annars pekar vågen ännu neråt efter fyra dagar,, bra bra..

Nu ska jag jobba på och snart åka hem o packa.. Finkläder..

Men jag håller er uppdaterade..

Gud välsigne er

A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0