Ny vecka..

Ännu en helg lagd åt handlingarna.. Mycket lite gjort.?!? Vet inte men jag var iaf till Svärdsjö o spanade in min fina fina häst igår. Alla är så förtjusta och kära i honom. Och Helen ska ta honom till dressyrtoppen?!? (titta inte på mig) ..
Men hon trimmar honom iaf så han kommer att bli jättefin inför alla fälttävlingar i sommar.!! :))

Skotrarna kom ut ur dvalan, men nu kan ni ju vara lugna för att all snö  kommer att försvinna riktigt fort.
Det är lagen om all tings jävlighet.

Annars är det måndag morgon o jag är på jobbet ensammen, 0732 eller nått kom jag hit. Resten av borlänge sov. Helt ensammen i garaget till o med.
Nu ska jag sätta igång med ett kontrakt som måste skickas idag, bara jag får tag i nån jurist.

Kramar..

PS nu är det bara nååågra fjuttiga dagar kvar att lägga bud på våra pepparkakshus!! Chefens mamma har gått i och bidragit till mitt rosa princesshus!! 100 kr är högsta budet. KOM IGEN NU!!

A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0