osv...

sitter framför tvn och slötittar på Piraterna i karibien... ni vet MMmmmmm
Borde städa lite,, men har iaf badat den lilla bebisen så hon har gjort ett antal rejs av blöt glädje så hon storknade på golvet.. ha

Igår så tog vi iaf igen det vi missade på juldagen, och efter vad jag har hört var inte juldagen så himla kul iaf. Men men det lär jag aldrig veta iaf. Nåväl har inte så mycket att skriva idag egentligen. Det var kul igår iaf. Först gick vi en vända på stan o fikade med Lillis o Ferran. Vi böt ut olivers sjörövarfabbekostym och köpte massor med kläder på rean.
Kul med rea.
Sammanlagt har jag köpt följande
3 tröjor
2 kjolar
7 tröjor till oliver
ett par skipants
nylonstrumpor
3 par byxor
ett par stilettstövletter
sen kommer jag inte ihåg mer.
med det var säkert mer.

Nu har jag grejjsat o lekt med nya datorn och listat ut hur man kan köra en dvdfilm från stora datorn på kontoret via den här till tvn på väggen med surround systemet trådlöst och samtidigt blogga här utan att nått störs av varandra.. Kul.
slipper jag hålla på o flytta filer mellan datornerna och bränna dvd skivor av allt jag köper.
Bra va

Här är lite juligt och gårdagit..

                  





Ja ungefär är det så... Ikväll är det middag eller liknande hos lillis och nu är det mer pirater...

HO hO hoHO HO a pirates life for me......

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag avskyr att handla på rea. Jag köper bara sånt jag aldrig kommer att bruka! Ren orutin alltså ; )Gott Nytt År! Kram Annika.

2008-12-28 @ 16:15:42
URL: http://tottomolino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0