På begäran...

På begäran av Anna B
1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN? 
Planerade usa tripp ett år på college, med dåvarande sambon Janne.. han bangade tillslut men jag drog. Vi höll ihop trots det och jag kom hem helskinnad. Körde taxi och partajade mest.. (tror jag det var ju rätt länge sen)

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Nybakad mäklare i Leksand och familjeliv.. som nu typ fast då

3) FEM SNACKS DU GILLAR:
Choklad, mint, mintchoklad, chokladsås och chokladglass.

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL: 
Vet jag inte förrän jag sitter i bilen o ylar,. men troligen olivers alla barnvisor,.

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:
Resa, betala av lån, renovera färdigt huset. köpa en Q7, anställa en kock, frissa, chaufför och dricka champagne
fast antagligen behöver man många miljoner till det.

6) FEM DÅLIGA VANOR:
Lat som attan, bra på att skjuta upp saker till sen, fuskar ofta med saker (träningen tex) kör för fort, äter för stora portioner.

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Golf, ridning, mysa med familjen, hitta på tok, sova

8) FEM TING DU ALDRIG SKULLE KÖPA:
En ful bil, en till häst, bortabra men hemma bäst skyltar och broderier.. plastblommor, rött kakel.

9) FEM FAVORITSAKER:
Pengar, hästen, golfklubborna, bilen datorn.

10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UNDERSÖKNINGEN:
Thomas, thomas, eva o hans, och valfri


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0