Fest med jobbet...

Nu verkar det som att jag inte gör annat än festar... Och så kan det väl vara..)

Men veckan som var var mest jobb och inget annat..

Jooo jag var o hoppade i borlänge 23 o 24.. och det gick sådär lördagen var bra men söndagen gick sämre.
Har bytt bett på hästen och det funkar sådär, han kan inte alls ta tag i grejjerna lika mycket men han gillar det inte heller så det blev dåligt flyt samtidgt, och det får man ju räkna med att det blir bra mycket sämre innan det blir bättre igen. men jag måste ge det några veckor iaf, innan jag gör något annat igen.
Vi hoppade iaf LB o LA .

lite av det fastnade på film.







Sen fastnade även kollegorna på kort...


 





Sen efter mycket grävande i arkivet så vet jag med total säkerhet att Björklund kommer från en annan planet,,,

(frågan är bara vilken) ;)) Men dom verkar ha nån form av kontakt med högre makter..

 
 


Herr o fru Utomjording med dotter... (kan ju bara bli konstigt) HAHA
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj oj oj.. så det kan gå.. :-)

Känns som att bilderna kom i rätt ordning med va? Det blir bara värre och värre! Näst sista på mig försöker jag få med mig nån hem och på sista har jag gett upp och skiter i allt! hehe

2008-09-04 @ 18:37:40
URL: http://luna1000.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0