Installerad??

Har gjort en full arbetsdag på nya jobbet,, Men är inte riktigt installerad än,. fick börja med att fixa dator, ringa support osv. Men nu har jag börjat plocka in lite saker i hyllorna så man kan känna sig lite mer som hemma igen. Men nu vil jag börja jobba!! sitta här o inte ha nått att göra känns ganska B. Ge mig lite hus!!

I lördags var jag och oliver ute med Elma o Johanna i skogen o plockade trattisar.. Mums,. Gillar faktiskt dom bättre än gulisar. Det gick sisådär. fick ihop en påse som nu ligger rensade på tork i ugnen. Det enda som fick pulsen att gå upp i skogen var den här som jag överraskade.. Han var lite slö dock.
 

helgen var fylld av roliga saker och händelser..NOT.
Ingen ridning, dock lite golf... Ja just jag spelade ju golf i fredags också. Jocke, sjöström o sjöström o ja.. Det gick ju ganska bra faktiskt. 31p från Gul Tee.
Sen blev det golf med Anna Beee.
Vi hade en strålande dag och trevlig golf.. började bra, fick en svacka på mitten men avslutade bra igen. Men dom riktigt långa drivarna uteblev. Har lagt av mig, kan bero på viss brist på träning. Skärpning.!!

Men nu ska jag koncentrera mig på lite jobba för jag ska faktiskt ut på mitt första intg/värdering idag..
Kul äntligen jobba igen!!

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag och tjejen ska ut och plocka svamp nu. Men känner mej lite orolig efter din orm-bild! Du kan ju komma och spela golf här hos mig. Vi har jättefin golfbana. Kram Annika.

2008-09-24 @ 18:03:41
URL: http://tottomolino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0