jaha... ja

Alltså nu är det så här att jag har väl tusen saker att berätta om om det är nån som är intresserad av att höra.. suck

1.. Jag har bytt jobb under veckan.. Japp har sagt upp mig i Leksand och kommer att börja på Fastighetsbyrån i Borlänge på måndag..
Jag vet inte så mycket om det ännu då men kommer att uppdatera er så fort jag har lite mer på fötterna. Men som sagt allt har gått väldigt fort och för att göra en lång historia kort så ringde fastighetsbyrån upp mig och kom med ett förslag, jag tyckte att det lät ok men var i princip samma villkor som jag hade i Leksand, och eftersom jag trivdes bra där så krävdes det liiiite till för att få mig att tänka om och det gick vägen, jag fick det jag ville, och tydligen dom också så så blev det.
2.. Bebisarna växer och har öppnat sina ögon liiiite.. men dom är ju så underbart gosiga och söta. Och så har dom ju världens vackraste finaste mamma också.. puss puss..
Dom flesta bilderna är på Lilla Smilla som absolut förhoppningsvis flyttar med stora smilla hem.. om sisådär 6 v.

3. Ännu en nedkomst att notera.. Lill Hasse..(eller vild hasse kanske :) ) Dumpedejade ner här i torsdags. 4,700 och typ 50 nånting lång..
Är skapad av dessa två..

GRATTIS!!!!
 4.. Har spelats lite golf här i veckan. (ingen ridning) Hade 31 p från Gul Tee i dalsjö på fredagen. Najs.
Blir en vända i Rista imorgon med bästa ANna..
Och apropå anna så hittade jag lite xtra bilder från en viss kryssning.. Bjussar er på dom med.

   

Annars då..

Jo var på hockey med FD jobbet i onsdags kväll. Trevligt. I en loge med mat o potatis. Tyvärr chaufförade jag men det blir väl fler ggr antar jag.
Nya jobbet har massor med events inbokade redan så jag har fullt upp hela hösten tror jag bestämt.

Nu till tvn

Ciao
A

Kommentarer
Postat av: Annika

Grattis till nya jobbet! Och gud vilka små söta bebisar du har! Kram Annika.

2008-09-21 @ 16:37:14
URL: http://tottomolino.blogg.se/
Postat av: Annika

Grattis till nya jobbet! Och gud vilka små söta bebisar du har! Kram Annika.

2008-09-21 @ 16:38:33
URL: http://tottomolino.blogg.se/
Postat av: Annika

Grattis till nya jobbet! Och gud vilka små söta bebisar du har! Kram Annika.

2008-09-21 @ 16:39:08
URL: http://tottomolino.blogg.se/
Postat av: Annika

Oj. Snacka om tjatiga kommentarer...

2008-09-21 @ 16:40:35
URL: http://tottomolino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0