Mitt huvud är en torktumlare...

Men jag har fått koppla bort det ett tag för jag vet ändå inte nått mer idag än igår.
Men nu är jag iaf i karlstad och tävlar fälttävlan. Jag Malin och Buzz åkte ner fredag efter jobbet och kom fram vid elva tiden och gjorde klart o gick o sov. Idag har jag klarat av dressyren som gick både över och under förväntan. FIck högre poäng än jag hoppats trots en grov miss som jag ínte borde ha gjort.. SÅ det blev bra till slut. Ligger totalt på femte plats just nu efter dressyr och hoppning. Men just i detta nu är det iaf en härlig kväll som hägrar. Sitter nämligen här i en handduk alldeles nybastad och trött.. sen väntar sniglar, grillad älgstek med potgrat och mudpie till efterrätt.. Mmmm Jo o en kall Lapin till det och i bastun. Nu börjar jag kvickna till lite igen iaf efter dagen, Har varit ute hela dagen och grejjat och det blir man ju som bekant rätt mosig av så vi har mest bara tagit en liten tur i gula bilen jag o malin o oliver och sen bastat och nu som sagt sitter jag här. Orkar inte börja leta kläder o så nu.. vill bara slappa.
en liten resume av veckan är som lyder.. Måndag ledig med valparna. Tisdag golf i aspeboda som gick precis käpprätt åt helvete. Onsdag jobb halva dagen sen golf i rättvik med dalarnas. Jag drog ihop 28 p vilket räckte till en delad förstaplats men jag loosade på sämre handicap. MEN!!! Th drog bara ihop 27 VIlket betyder att det är 3 lika i matchen!!! Ha Revanch!!!
Sen lyckades jag även få ett pris för närmast hål också. SÅ sammantaget var det en mycket trevlig dag med massor med skratt och bra golf (tidvis) ;)
Torsdag fullt upp!! Ridning på kvällen med både hoppning o dressyr.. Vilket har gett resultat idag då! :)
Fredag jobb och resa till karlstad. Hade även bilen på service. 2500 mil nu sen i april.

Nu ska jag försöka ta mig i kragen.(som ja inte har nån) och gå o öppna en till lapin. Mmmm
Sen ska jag bara slappa, svulla o ladda inför hiskeliga terränghinder imorgon. Har gått banan idag och jag vill lova att det blir ingen lek!! Några hinder var riktigt läbbiga.. Bla en hög kulle där det längst ut står en Solid grind med löv ovan och där man helt enkelt hoppar utför en mycket brant backe-. så man hoppar typ en meter upp och tre ner.. Wiiiiieeeee

sen är det lite hinder som jag kommer få svår att övertyga Buzz om att det är helt normalt att kasta sig över. Bla en stooor sten som är typ en m bred och en m hög. Utan infångare! Hur nu detta ska gå till.
Jag får återkomma senare. Och förhoppningsvis har malin även lyckats få med nått spår av oss på film. Men jag lovar inget för hon är mer nervös än jag!!

Bastukramar då.. A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0