Nu är jag tillbaka

Har haft en skön dag med bara annaaktiviteter..
Började med sovmorgon ända till halv 8.. härligt
sen lite nytta men mest av allt så är jag lycklig över att jag har fått igång nätverket och det trådlösa nätverket, min lilla dator och videokameran som jag hade stoppat undan och förträngt.
Så nu har jag varit o köpt lite band så jag kan spela in smillas bebisar när dom kommer.. Snart hoppas hoppass.s...
Mimmi ringde alldeles nyss o berättade att temperaturen hade sjunkit nu och det är ett tecken på att det kan sätta igång snart.. YEssss...
Tillbaka till dagen då..
Var iväg till Mats en snabbis..(inte sån som ni tänker nu alla snuskhummrar.) ;) utan sa hej och hejdå innan jag åkte över o kännde på smillas mage.. Som dom springer därinne.. jag vet hur hon känner sig stackars vovven.. helt slut.


Men jag hade ju bara en , hon har ju minst sex.

Om man tittar noga så ser man att det är en som sparkar precis vid mina fingerspetsar

Sen till stallet och red i ridhuset, dressyrade ordentligt och det var jobbigt.
Nu hemma Ensammen med mig och mitt hus och sigge som har kommit in en sväng.. Han är nog rätt glad också att få komma in en stund.

Har rotat till i sovrummet så jag inte kan sova där heller.. fick för mig att tvätta bäddmadrassen,, suck
men jag har flyttat in i gästrummet nu när ja ändå är singel.

Nu snart kommer iaf AB över och vi ska grilla lite och kika på en film o bara slappa, hon har varit o hälsat på chefen som ligger på las och har opererat bort blindtarmen.. suck igen. Vi hade just en disskusion om hur sällan vi är sjuka det sista vi hade i fredags.. Typiskt.

Imorgon ska jag åka till siljansnäs och ha en visning innan det är dax för Tamtamtarammmmm sista och avgörande matchen i årets stora match Kroon VS Jonsson cup..
Tur för honom att jag är justerad.

I övrigt är jag himla tillfreds med att sitta här på mitt kontor och grejjsa med alla datorer o annat skojj.. ska faktiskt ta o göra en liten dokumentär om mitt hus som jag tycker såå mycket om (mest av allt nu när det är städat och ingen hemma som kan skita ner det ;))
Men det får bli senare.

tillsvidare så får ni hålla tillgodo med gamla videosnuttar som jag har lyckats fixa in i datorn från gamla videoband.
Pappa är en riktigt hacker på att göra fina bild o video presentationer men jag kör rakt på sak ..

Så here goes..




Jo just jag ett litet minne från min karriär som "catchrider"



Mamma var en läskig typ redan då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0