Ännu en dag i jonssons liv

Samma visa som igår.. jobba kupolen shoppa städa tvätta stallet sova..
ungefär så igen

Mats var o handlade en kostym och en ny överrock,,, som blev så stiligt. och som dessutom kostade 600pix i parkeringsböter. så den blev dyr..
Sen inhandlades tre par skor.. eller två par högklackade stövlar och ett par lackpumps.. japp det blev så.. och div accessoarer till klänningen. ganska ok faktiskt.
mest glad för att jag äntligen hittade ett par höghögklackade vinterstövlar. annars är det ju bara inneskor som har riktigt hög klack. O när man inte är mer än 165 cm över havet så behövs ju varenda liten cm xtra som kan tillkomma.
Oliver hade långa utläggningar om det mesta igår,, men framför allt hade han fått ett litet paket på dagis som var guld värt. satt i vagnen på kupolen och blåhöll i det i fickan hela vägen. tror att han hade det med i sängen också när han gick o la sig.
Idag har jag skaffat en ny mobiltelefon och ett nytt abbonemang så jag kan ringa hur mycket jag vill för 500 kr i månaden.. jepp så nu blir det telefonterror. så ni behöver inte svara när jag ringer och inte har nått att säga bara för attt jag sitter i bilen mellan leksand o hemma.. (tips)
det hängde med en telefon också på abbonemanget som jag inte riktigt vet om den är bra eller inte.. men den är julig och röd..
Nån musiktelefon från Nokia. ser ut ung såhär.image109

får väl se om det är nått att hänga i granen.. jag har ju redan en bra mobil.. men den kommer ju på köpet.
Jag får recensera här senare..
Nu ska jag återgå till att vara snurrig.. det verkar vara min grejj nu för tiden.

Annakramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0