Da´n efter da´n

Så var ännu en juldag avklarad.. borde ha blivit längre men efter omständigheterna blev den ganska lång ändå.
Vi hängde mest hela fm hemma här och oliver lagade mat åt alla i sin nya spis.
Sen åkte vi till stan och käkade italienskt julbord. mmmm mer min stil, är ju ingen fantast av julmat.



Efter det som sagt så åkte vi över till borlänge o gick in till annika på rum 202 på galaxen o började förfesta.. suck. att man aldrig lär sig.??
Sen fick vi ett telefonsamtal att det hade börjat dra ihop sig till kö utaför så vi fick kuta ner o ställa oss om vi ens skulle komma in.. En timme tog det!! i regn o snöslask.. frisyren började ge upp och likna afro igen. Träffade många roliga typer ikön iaf , en o annan fräckis drogs också för att hålla humöret på topp..
Vi ringde till tony typ 20 ggr o hotade med efterfest också. men han var inte hemma, typiskt. eller kanske tur för honom det!
Väl inne så blev det baren , baren och baren.. hej o hå.. och en styrdans med maken också! Anna försökte fota för att dokumentera men det blev inget av med det! hehe
Men sen gick det bara utför! kl 24 så var jag såå jävla trött att benen inte funkade nå vidare längre. så jag släpade mig ut och till bilen för att bara få vila lite.. men Mats rekvirerade en taxi och nästa gång jag vaknade så var det i morse!. klart slut varulvstjut lixom.
Min kära vän som jag inte ska nämna vid namn här.. som jag egentligen bara såg röken av en supersnabbis,, hade iaf fått hugg på nån och så vitt hon vet ev satt på honom också.. men hon var inte säker. haha grattis!!

Ska försöka få sonen i säng nu,, har varit över till blge o hämtat mats bil och tog middagen på MAX, mmmmmm tillsammans med Anna., Och nu har jag installerat mina nya 400 watts högtalare till datorn så nu ska spelas utav helvete kan jag lova.. Passade till och med på att möblera om hela datarummet så det känns ganska fräscht,, Nu är det bara resten av huset kvar. Suck.

Sjung Hallelulja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0