Då ska vi se...

Axl rose var det ja.. haha


Det hela var allsåt jätteroligt.. för jag och mats kom ner till foshaga runt lunch på lördagen,, och jag gick o botaniserade bland barutbudet. hittade nån god polsk? öl i kylen som jag provade,, och provade.. god siddu.
något stark men god, Hur som helst inspg jag att jag var tvungen att hitta nylonstrumpor eftersom mats hade bokat in mig i lackpumps på kvällen.. huga. Så vi fick slänga oss iväg till forshaga city i jakt på nylonstrumpor iaf.
Och under tiden som vi åkte så råkade jag få till frisyren väldigt fint med mitt hårband. Konstaterade snart nog att jag var lite farlig och hårdrockig. inte joey tempest.. pga bristen av hår,. men dock Axl Rose.. kolla ÄR jag inte lite farlig?? och likt.. hehe





Låt elton sjunga färdigt



Vi hittade nylonstrumpor iaf och mats gick o ställde sig i kön.. när jag kom på att jag skulle ha chips o salsa.. så jag sprang iväg (i högklackat) runt på konsum och gjorde v-tecken och skrek flyyyyttttta  .. istället för på lite snällt annasätt,, ursäkta mig.. hahahaha
nåväl hann precis i tid tillbaka till kassan..
Sen gick mats tjugo meter bakom mig hela vägen till bilen och hävdade bestämt att hans mamma sa att han inte fick prata med främlingar!
Sen tog jag och doris en paus på köksgolvet innan vi for iväg till Selma i Sune!

image127

På selma partajade vi och gosade med lilla Melker som är 2 månader.. Han la en kastspya på golvet och vi fortsatte till matsalen.. Underbar mat,, och vin. (jo jag drack det)
Sen fortsatte festen på hotellet,, och jag överdriver inte om hela jävla sunne kom dit.. Så in i helvete mycket folk trodde jag inte att det fanns i sunne faktiskt.
Kul var det iaf,
Två saker har jag byggt på min livserfarenhet med i helgen iaf,, GÅ INTE och försök handla i baren discot på Selma hotellet.. och Handla inte mat på restaurang Jägaren i fredriksberg.!!

För den som inte vet.. så är AXL ROSE ett anagram på ORAL SEX!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0