Det är så svårt...


att komma på vad jag ska skriva.. mer än fy faaaannn..
Gårdagen bjöd på ett sinnessjukt irrande fram och tillbaka, Mats jobbade.
ingen ridning heller.
Idag har vi samlat familjen och varit inne i stan o bytt en julklapp, en bordslampa som jag fick som var skitful helt enkelt. Ville ha en strindberglampa istället men det fanns det inte, så det blev ett presentkort ist.
Köpte ännu ett par vinterskor att klampa runt i leran med. Trist.
Sen åkte vi till leksand och förbi kontoret så mats fick se vart jag jobbar.
och så svängde vi in på Clas Olsson.. och köpte lite smått o gott.
Sen åkte jag in till underverket.., äntligen,. och mina vänner investerade 600 pix i EN,,, 1 jag repeterar EN enda BH,, hoppas den är snygg.. trosorna till den har jag inte råd med,, dom kostar 350 och det är typ bara spets i dom. haha mest luft alltså. http://www.chantelle.com/ Africa

Nu ska jag stoppa sonen i sängen o bara döööö...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0