En helt vanlig kväll..typ

jag drog 40 min tidigare från leksand idag för att hinna möta upp Olli o Mats vid kupolen för att inhandla en klänning. Vi parkerade vid willys o gick mot kupan när oliver såg Mac D skyltarna och började säga ungefär såhär..

Olli..     ÄTA HAMBUJJA
Mats..    Men nu hör inte pappa vad du säger..
O           ÄTA HAMBUJJAAA!!!
M          Pappa hör inte...
O           ÄÄÄÄTTAAA HAMBUUUJJJAAAAA..
M          Nää pappa hör inte vad oliver säger..
O           Tyst pappa jag pratar med MAMMA!!
                                                                                    HAHAHA
Sen kom vi in på kupan och letade på dagens inköp till julbord osv.. och sen drog jag till stallet och fixade lite med min kille hela dagen. Buzzis.. han hade dessutom slängt av Martina när hon red igår. hon försökte hoppa och buzz gjorde som han brukade men det var hon ju inte beredd på.

När vi kom hem kom faster på besök och jag fick lov att mannekänga dagens inköp plus lite annat när jag ändå höll på.. Måste också tillägga att klänningen som jag köpte idag är stl 36!!! shit. måste ha varit stor i storleken eller nått har nog inte haft stl 36 sen jag var typ 12 eller nått.. skovalet rådde det delade meningar om men jag skulle så jävla gärna vilja kunna gå i mina fina skor som jag köpte på erotikmässan!! (fråga mig inte varför egentligen) men dom är snygga..
Mats har dessutom spanat in ett par svarta lackpumps... (ryser) som tydligen skulle passa sååå bra. Nja..... det återstår att se.
När Mats och oliver åkte hem från affären så satt olli o filosiferade lite i baksätet och undrade helt sonika.. "undrar om mamma o niklas ska spela nån golf idag då?" haha igen. Han funderar o funderar.

Så det har varit en helt vanlig kväll igen.. ojojoj
fastersbesök


klänningprovning..?!

dagens inköp  Snygga skor iaf..

Trivs Bäst såhär iaf!!!
image107


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0