En kvällsbloggare..

Härliga tider.. åkte kl 15 fr Leksand idag för att lussefika på dagis. Kl 16-17 sjöng o fikade vi, med tomtemössorna på.
Sen åkte jag raka vägen till stallet,, -6 grader ute., sisådär motiverad när träningen blev inställd.. men masade mig ner till ridhuset iaf och red kanske en halvtimma, och under den tiden hann jag förfrysa fingrarna minst 4 ggr. men det är det väl värt. MOTION!! love it.
Ställde tom fram ett hinder som vi hoppade över några gånger.  det gick sådär, han är lite på just nu.
Nu ska jag hitta på nånting att laga mat på.. ohoj.. det blir kyckling grönsaker och tortillas i en enda stor röra..
trist att laga mat bara. Jag är fö väldigt dålig på att laga mat. tar det som finns. Det allra bästa att laga mat på är nån suspekt krydda inköpt på typ nån thai eller turkica. Det blir alltid bra då.
Nu har jag gjort en riktigt röra, undrar bara vad det kommer att smaka. SOm tur är så går det att mata mats med vad som helst, han säger alltid att det är gott.
Paus...
Maten blev jättegod.. fast det är klart det går nog inte att misslyckas med thaiguck, creme fraische och kyckling.
Mätt och belåten har kollat på bonde söker fru och kan enbart hålla med tjejjen som fick i hop det med carl-petter.. "jag är inte kass, jag har bara lite otur när jag tänker." haha
Har mysit till det lite och ska nu hoppa isäng. Mats drog iväg till båtklubber för att inta ljugarbänken antar jag.. Så då passar jag på att göra en tidig kväll.

Natti natt

A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0