Helt jääävla otroligt..

kul,, tokroligt,, härligt.. ja jag vet inte.. men det går till historien som den roligaste utekvällen i år tror jag.
frågan är hur kul kan man ha egentligen. Haha
1500 pip ,, hem dusch packa få med oliver osv
1600 full fart till falun, lämna smilla, lämna oliver,
1630 till ö främby fylla på parkeringsbiljett på audin..
1700 in hos Carina o rally balle i borlänge packa upp fixa klart.. rätta till frissen
1732 upphämtning sf borlänge,, till Romme
samling med glögg o pepparkakor sen bar det iväg upp i backen i bandvagn.. KUL
(jag har ju inte gjort lumpen) men det väckte rätt mycket minnen för killarna tro jag
Upp till toppstugan,,som inte var nån stuga direkt. snarare örnnästet..
Häftigt, fint och underbart god mat. och dryck
Jag kan varmt rekomendera det julbordet. och jag äter av princip endast ett julbord per år för annars blir man ju trött på det. nu är jag förvisso inte nån julbordsmatsfantast,, men det var jättegott.
Vi åt och åt och drack o åt.. magen i fyra hörn,, ajaj.



Det delades ut fin fina presenter från cheferna.. tusen tack igen.
och sen när maten hade sjunkit under den kritiska punkten på klänningen så kunde man resa sig och gå några varv innan det var dax för nedfärd igen

Efter lite övertalning så hänkade anna anna anna mats o jonas med ut på värdens krogrunda..
vi han förvisso endast med en krog.. men den baren fick sig en smäll iaf.
x antal jäger, smirnoff ice och öl försvann.. typ som det som fanns kvar av lönen.. suck
Jag o anna. ?! dansade och dansade i princip oavbrutet i tre timmar.. det var lixom läge att motionera lite extra känndes det som. Härligt. shit va ont det gör i nacken efter lite headbanging och allmänt shakeande. Humöret på topp.. och festen kunde ju inte ta slut iochmed att klockan blev två! så vi gick ner till sf och tog en liten paus och väntade på taxi och gjorde slut på den sista jägern i kylen.


image118
Heeela Gänget





sen tog vi en taxi till anna i medväga och gjorde slut på hennes barskåp.. tillsammans med en lång omgång med singstar.. o herre gud.. Jag är ingen singstar.. Men jag spöade skiten ur jonas iaf!! hahaha du ska få din revanch.
MEN ANNA HERREGUD:,,,Bruden kan sjunga!!! arhhhfgggakjhd shit.. jag vill ha din skiva!
Mats och jonas provade sig på att spela lite synth istaället.. nja ingen bra ide det heller..
Två vinare senare och det var dax att börja tänka på nästa måltid.. som skulle bli frukosten på scandic. kl 7
halv sju fick vi tag i en taxi och drog tillbaka till stan, tyvärr slog sömnsjukan till o vi stupade samtliga.
Sov som två klubbade sälar till kl 11 snacka om sovmorgon,,sen tog mats en promenad runt hela borlänge så jag skulle få sova några timmar till, tack,...
halv ett kom Spylva o Carina hem och såg till så ingen kunde ens tänka på nå mer sömn. Så vi tog en prommis till kupolen och käkade brunch på thaien med jonas o anna igen. (skulle kunna äta ihjäl mig på det stället)  Anna var inte så hungrig haha.. men hon fick nog i sig ett par riskorn och nån kycklingbit iaf. Grattis.
Kvällens stora samtalsämne var dessutom tvspel så jonas tog och stegade med bestämda steg ner o köpte ett Nintendo WII efter jag hade bedyrat att det är skiiiiitkul. Jag vill också ha ett..
Sen har eftermiddagen mest bestått av ett enda myller av transporter till höger och vänster eftersom inte nån av oss kunde köra bil.. kanske inte ens förrän framåt jul.. hehe
skjutsade mats till borlänge så han kunde få hem sin bil, hämtade min i öfrämby stannade på City Gross på vägen för att se om jag kunde se nått snyggt.. botaniserade lite bland hästgrejjerna och fyndade lite saker.
Nu har jag äääntligen satt mig ner framför brasan och utan att somna på fläcken lyckats få ner ännu en helg på bloggen.. phu, snart sova...

Annakramar...

ps för den som är mer nyfiken går det bra att kika in hos anna på hennes blogg www.luna1000.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Anna

My Gosch! Vilken kväll... Annax3 var ju en riktigt lyckad partykombination! he he

2007-12-10 @ 13:27:32
URL: http://www.luna1000.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0