I våran familj..

kan det mesta bli lite hur som helst..
Idag har jag o olli mest mysit i våran sacko framför tvn.. och det är så gooosigt..
Jag var trött som in i helvete imorse när jag gick upp.. men oliver var vaken så vi gick ner o myste vidare iaf.
Mats fick sovmorgon.
Sen åkte vi till ÖB o köpte lite godis o dricka till kvällen, har dessutom lagat en gigant lasagne till oss.
Sen har vi mysstund framför bolibompa allihopa med chifffs o ricka..
Oliver tog en liten paus redan innan maten, han var nog trött.. hehe
Observera att det var städat imorse, men det var då det.
 

nu ska jag fortsätta på ölen och ta en jordnötsring o sväva bort i soffan.. trött
hoppas jag kan ta sovmorgon imorgon..

Hasta la vista..
A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0