Ja ja ja... Jul...

Ja på allmän begäran kommer här en tomtes blogg..

Jag har i ärlighetens namn varken orkat eller haft lust att blogga..
Julstress.. jaa kupolen tre kvällar den här veckan jaaa.. städning jaaa stallet neeeej
livet räcker inte till..  det är tyvärr så för mig, jag vill bara sova bort tiden så kanske
det blir lite lättare sen, för just nu spelar det absolut inte någon som helst roll vad gör så blir det inte klart.. spelar ingen roll hur mycket jag städar, det blir aldrig klart, spelar ingen roll hur mycket jag tvättar,,, det blir aldrig tomt i korgarna. jag hinner inte ifatt.. JOBBIGT
dom dagar vi inte har julhandlat har jag faktiskt gått o lagt mig sisådär kl 20.. sovit i tio timmar och åkt o jobbat..
så tyvärr har jag inte så mycket att tillägga idag. om den här veckan. men ni får stå ut.. har lite fester o annat inbokat som kommer att krydda till även den tråkigaste av bloggar.

Men God Jul På ER Allesammans...
image128

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0