Jag HATAR! (en morgonblogg)

jag hatar morronen... jag hatar hatar hatar...
fy faaan.. jag vill inte gå upp, och jag vill inte blir väckt.
jag vill inte vakna av nånting annat än mig själv..
eller jag vill helst inte vakna alls.
hatar att gå upp på morgonen..
argghhh...
tänk om man hade en dag där man inte behövde göra någonting alls..
inte bara en vanlig sketen söndag när man bara inte orkar.. utan verkligen en dag där allt blev gjort ändå, annars skulle man ju bara skjuta på allting.
jag skulle behöva bli ivägskjutsad nånstans där jag helt omöjligt skulle kunna göra nånting alls..
en veckas dålig nattsömn och skitväder har nu framkallat detta
strååålande morgonhumör..
jag är så jävla sur o grinig.
åhhh.
hata..

ha en trevlig dag allesammans.. det ska jag!
är utbjuden på afterwork eller nått ikväll.. hur fan ska det gå då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0